مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اردبیل معرفی شد + فیلم
کد خبر: 4068018
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اردبیل معرفی شد + فیلم

مراسم تکريم و معارفه نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران استان اردبیل، امروز، ۱۱ تیرماه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) این استان با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

فلسفه وجود ولیه‌فقیه؛ صیانت از هویت اسلامی و انقلابی + فیلمبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراسم تکريم و معارفه نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران استان اردبیل، امروز، ۱۱ تیرماه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) این استان با حضور مقامات لشکری و کشوری، مسئولین استانی و جمعی از پاسداران و سبز پوشان استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام فیاضی، نماینده پیشین ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل تقدیر و حجت‌الاسلام حسین علیه به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان معرفی شد.

غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم بیان کرد: سپاه مولود انقلاب اسلامی بوده و طبق اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی، وظيفه نگهبانی و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورهای ناب انقلاب اسلامی را عهده دارد.

وی اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با توجه به اهميت وجود و نقش ايمان، معنويت، روحيه انقلابی و جهادی در سپاه،‌ از همان ابتدای تأسيس اين نهاد انقلابی، علاوه بر نصب فرماندهی سپاه،‌ فردی را به‌عنوان نماينده ولی‌فقيه در سپاه منصوب کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه ولی فقیه استوارترین بنیان برای یک جامعه دینی و استمرار خط امامت معصوم(ع) است، گفت: فلسفه وجودی نمايندگی ولی‌فقيه در سپاه، ساخت و صیانت از هویت معنوی اسلامی با روحيه جهادی و انقلابی است.

انتهای پیام
captcha