تربیت قرآنی و دینی مهم‌ترین عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 4067713
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

تربیت قرآنی و دینی مهم‌ترین عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است

امام جمعه لاهرود گفت: تربیت قرآنی و دینی مهم ترین عامل بازدارنده از انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر است.

حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صفری، امام جمعه شهر لاهرود، نهم تیرماه، در نشست پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در محل سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود اظهار کرد: تربیت قرآنی و دینی مهم ترین عامل بازدارنده از انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر است.

امام جمعه لاهرود افزود: مبارزه با آثار سوء مصرف مواد مخدر باید به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود و همه نهادها، سازمان‌ها، ادارات و اقشار مردم در برابر این معضل خانمانسوز مسئول هستند و باید همت بیشتری برای ریشه‌کنی این مفسده بکنیم.

صفری تصریح کرد : این معضل در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است و باید به کار و فعالیت بپردازیم تا اعتیاد در کشور ما تبدیل به یک ضد ارزش شود.

امام جمعه لاهرود تاکید کرد: دشمن برای ضربه زدن به جامعه از هر حربه‌ای استفاده می‌کند و گرفتارکردن جوانان و نیروی کار به مواد مخدر یکی از اهداف آنان است.

وی با بیان اینکه هرکاری نیاز به برنامه دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان درصدد آلوده کردن جوانان به این بلای خانمانسوز هستند، مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از گسترش اعتیاد در سطح جامعه نیازمند برنامه‌ای مدون است.

انتهای پیام
captcha