مجوز مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی اردبیل صادر شد
کد خبر: 4065377
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

مجوز مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی اردبیل صادر شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: مجوز تأسیس مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی اردبیل از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صادر شد.

مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ۳۰ خردادماه، با اعلام این خبر در اردبیل اظهار کرد: مجوز تأسیس مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی اردبیل از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صادر و این مرکز در چارچوب دستورالعمل صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، مصوب شورای عالی اشتغال تحت عنوان مرکز مشاوره در حوزه تخصصی خدمات و کشاورزی و با ایفای نقش شتابدهنده فعالیت خواهد کرد.

اوچی‌اردبیلی اضافه کرد: امروزه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به‌عنوان یکی از بازوان اجرایی دولت در ارائه مشاوره و خدمات لازم به کارآفرینان، سرمایه‌گذران و هم‌چنین افراد جویای کار متناسب با تخصص و مهارت خود به شمار می‌آیند.

وی، ایجاد ارتباط معنادار و پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینانه، فضای کسب و کار و تولید، ارائه مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به صاحبان ایده، صاحبان کسـب و کـار، کارآفرینان، تعاونگران و متقاضیان ایجاد بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد بستر لازم برای هدایت کسب و کارهای نوپـا (اسـتارت‌آپ‌هـا) در راه‌انـدازی کسب و کارهای نوآورانه، هدایت صاحبان سرمایه به فعالیت‌های کارآفرینانه و کمک به بهبود فضای کسب و کار را از مهمترین اهداف این مرکز عنوان کرد.

اوچی‌اردبیلی افزود: با توجه به تجارب مفید این نهاد در زمینه ایجاد فضای کسب و کار و طرح‌های اشتغال‌زا و به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان، امیدواریم این مرکز گام‌های مثبتی در بهبود فضای کسب و کار در استان بردارد.

انتهای پیام
captcha