خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4060700
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران عزیزترین دارایی خود را در طبق اخلاص و ایثار گذاشته و تقدیم نظام اسلامی کردند و بر مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران فرض است که این عزیزان را گرامی داشته و مشکلات و مسائل آنها را رفع کنند.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، نهم خردادماه، در دیدار با جانباز گرانقدر 70 درصد «قدیر محمدزاده» و فرزند شهید معظم «نعمت شهبازی» در اردبیل اظهار کرد: ایثارگری و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا کمترین ادای وظیفه مسئولان در برابر آن‌هاست.

وی بیان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران عزیزترین دارایی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص و ایثار گذاشته و تقدیم نظام اسلامی کردند و بر مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران فرض است که این عزیزان را گرامی داشته و مشکلات و مسائل آنها را رفع کنند.

در ادامه، کلام‌الله صفری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل نیز ضمن تجلیل از جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس، در خصوص رفع مشکلات شغلی فرزند جانباز قدیر محمدزاده قول مساعد داد و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه مسلّم تمامی مسئولان دانست.

گفتنی است؛ جانباز گرانقدر 70 درصد قدیر محمدزاده نیز در تاریخ  13 آبان 1361 در منطقه عملیاتی سومار به فیض جانبازی نائل آمده و سال‌ها با صبر و پایداری مثال‌زدنی، عوارض ناشی از جانبازی را تحمل کرده است.

انتهای پیام
captcha