انعکاس چشم‌اندازهای دانش‌بنیان جهاددانشگاهی در اردبیل + فیلم
کد خبر: 4060174
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

انعکاس چشم‌اندازهای دانش‌بنیان جهاددانشگاهی در اردبیل + فیلم

با حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شاهد چشم‌اندازهای وسیع توسعه و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در جهاددانشگاهی استان اردبیل خواهیم بود.

انعکاس چشم‌اندازهای دانش بنیان جهاددانشگاهی در اردبیل + فیلمبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، امروز، هفتم خردادماه، در پخش زنده برنامه تلویزیونی (تزه‌گون) از شبکه سبلان اردبیل اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی علمی و فرهنگی موفق در کشور است که دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برای توسعه بوده و در صورت ایجاد بستر و زمینه مناسب می‌تواند منشاء فعالیت‌های ارزشمندی در سطح جامعه شود.

وی افزود: مرکز خدمات تخصصی درمان سرطان برست، مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین از طرح‌هایی است که جزء برنامه‌های محوری جهاددانشگاهی در سطح کشور است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: این نهاد در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، فرهنگی و اشتغال فعالیت‌های قیمتی را انجام داده و تمام این فعالیت‌ها دانش بنیان بوده است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد می‌تواند خدمات تخصصی ارزنده‌ای به استان ارائه دهد، یادآور شد: نیاز است مسئولان استان حمایت‌های لازم را از این نهاد و فعالیت‌های دانش بنیان آن داشته باشند.

اوچی‌اردبیلی افزود: زمانی توسعه در یک جامعه به وجود می‌آید که فعالیت‌ها به سمت دانش بنیان برود، ضمن اینکه با بهره گرفتن از توانایی و دانش فنی جهاددانشگاهی می‌توان پروژه‌های خوبی را در استان شروع کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شاهد چشم‌اندازهای وسیع توسعه و رشد شرکت‌های دانش بنیان در جهاددانشگاهی استان اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha