اردبیل؛ رتبه برتر کشوری در انجام امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز
کد خبر: 4060087
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

اردبیل؛ رتبه برتر کشوری در انجام امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اردبیل از کسب رتبه برتر کشوری توسط استان اردبیل در انجام امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

اردبیل، رتبه برتر کشوری در انجام امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارزبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمدعلی مجتهدی‌نیا، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اردبیل، امروز، هفتم خردادماه از کسب رتبه برتر کشوری استان اردبیل در انجام امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: این موفقیت در سایه همکاری‌های دستگاه‌های فرهنگی استان و سازمان‌های مردم‌نهاد حاصل شده است.

مجتهدی‌نیا تلاش دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی از جمله صدا و سیما، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، شهرداری اردبیل، معاونت غذا و دارو، سپاه، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع جوانان استان را در تحقق این موفقیت قابل تحسین دانست و افزود: در این رتبه‌بندی حوزه‌های هنری، رسانه‌ای و مشارکت‌های مردمی و عملکرد کارگروه فرهنگی و تبلیغات دبیرخانه کمیسیون استان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه این موفقیت پایان راه نبوده و مسئولیت کار را چندین برابر افزایش می‌دهد، گفت: با دستور جهاد تبیین مقام معظم رهبری فعالیت در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مجتهدی‌نیا بیان کرد: با ورود یک میلیارد دلار واردات کالای قاچاق به کشور حدود ۱۰۰ هزار جوان ایرانی بیکار می‌شود و این یکی از چندین مورد مضرات و ضربات این پدیده به اقتصاد کشور است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اردبیل اظهار امیدواری کرد و گفت: امسال با همت بیشتر، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خود را به مردم گزارش دهند تا با پیشگیری هوشمندانه ورود کالاهای بی‌رویه به کشور کاهش یابد.

انتهای پیام
captcha