آمریکا در مقابل اعتقاد مردم ایران عاجز است
کد خبر: 4059938
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

آمریکا در مقابل اعتقاد مردم ایران عاجز است

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اقدامات سرکوب‌گرانه آمریکا در جهان، گفت: آمریکا در مقابل ایمان، اعتقاد و معنویت مردم ایران عاجز مانده است.

علیرضا پناهیان معاون سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا پناهیان، معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ششم خردادماه، در جلسه بصیرت افزایی آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: فتح خرمشهر یکی از موفقیت‌های بزرگ کشور و برگ زرینی در تاریخ ایران بوده و تقابل دو جریان حق و باطل از بدو خلقت بشریت بوده و تداوم خواهد داشت و در قرن 21 تقابل حق و باطل به برهه خاصی وارد شده است که در ادبیات نظامی به جنگ ترکیبی معروف است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان به جنگ ایران و عراق اشاره کرد و افزود: این جنگ نابرابر با حمایت های شرق و غرب از صدام جنایتکار به ایران تحمیل شد ولی ملت ایران با اعتقاد راسخ خود از آن سربلند بیرون آمد.

پناهیان، با اشاره به اینکه امروزه در ادبیات نظامی تجهیزات نظامی چندان کاربرد ندارد، گفت: در دنیای امروز فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه جایگزین جنگ نظامی شده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با عنوان اینکه آمریکا در مقابل ایران از جنگ نظامی و فشارهای اقتصادی به نتیجه‌ای نرسید و دست به دامان مذاکره شد، تصریح کرد: آمریکا امروز در بحث مذاکره نیز از تمامی ظرفیت‌ها برای رسیدن، به اهداف خود استفاده می کند.

وی ادامه داد: امروز در جنگ ترکیبی موثرترین سلاح، سلاح رسانه و فضای مجازی می باشد و در این امر معلمان در صف مقدم هستند و به عنوان الگو می‌توانند ارزش‌های دفاع مقدس را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

انتهای پیام
captcha