مشارکت شهروندان اردبیلی در ترویج فرهنگ نذر خون
کد خبر: 4059789
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

مشارکت شهروندان اردبیلی در ترویج فرهنگ نذر خون

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهردای اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری مضاعف با سازمان انتقال خون و اجرای برنامه‌های فرهنگی، مشارکت شهروندی در ترویج فرهنگ اهدای خون را ارتقا بخشیم.

مشارکت شهروندان اردبیلی در ترویج فرهنگ نذر خونبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهردای اردبیل، پنجم خردادماه، در نشست مشترک با مدیرکل سازمان انتقال خون استان اردبیل، اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهردای اردبیل بعنوان یک نهاد فرهنگی و مردمی در راستای مشارکت در امر نذر خون و فرهنگ سازی این امر خیرخواهانه همراه سازمان انتقال خون است.

وی با بیان اینکه از شاخصه‌های شهروند خوب، فعالیت اجتماعی و فرهنگی آن شهروند در یک شهر است، افزود: همکاران شهرداری اردبیل نیز همواره در این امر خیرخواهانه و اهدای خون پیشقدم بوده و همکاران این سازمان نیز جهت اهدای خون اعلام آمادگی می کنند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهردای اردبیل ادامه داد: فضای شهر اردبیل در اختیار پیام های فرهنگی، اجتماعی و آموزش های شهروندی است و در راستای تبلیغات محیطی نیز قطعا همکاری های لازم را با این سازمان خواهیم داشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در شورابیل نیز پارکی با عنوان پارک اهدای خون جهت فرهنگ سازی نامگذاری شده است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در صورت مساعد بودن هوا برنامه‌های فرهنگی خود را در این پارک جهت ترغیب شهروندان به اهدای خون برگزار کنیم.

وی به آمادگی جهت بهره مندی از کارشناسان اهدای خون در طرح آموزشهای شهروندی در فرهنگسراهای شهرداری با هدف فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: در مراسمهای خود نیز میتوان به اهمیت موضوع کمبود خون و نیاز بیماران به خون و ترویج حس انسان دوستی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha