قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل از سپاه پاسداران + فیلم
کد خبر: 4059048
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل از سپاه پاسداران + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: زبان و قلم در تقدیر و تشکر از مجموعه عظیم سپاه پاسداران عاجز و قاصر است.

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از سپاه پاسداران + فیلمبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دوم خردادماه، از تلاش های سبزپوشان حریم ولایت قدردانی کرد و افزود: توجه به خلوص، از خود گذشتگی و ایثار مجموعه عظیم سپاه پاسداران در ۴۰ سال اخیر زبان کم آورده و نمی تواند از خدمات شایسته این مجموعه مخلص آن طور که باید تقدیر و تشکر کند.

وی با اشاره به نقش برجسته و بی‌نظیر سپاه در هشت دفاع مقدس، دفاع و حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با داعش و نابودی آن از منطقه و جهان بیان کرد: سپاه پاسداران صرفا یک مجموعه نظامی نیست بلکه نهادی است که بدون توجه به مکان و زمان همیشه و در همه حال خدمت به مظلومان و نیازمندان را وظیفه خود می‌داند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه مجموعه عظیم سپاه پاسداران مورد وثوق و اعتماد مردم است، اظهار کرد: در اجرای طرح های سراسری و ملی رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه و مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه مردم ایران نشان دادند به سپاه باور و اعتماد دارند و مورد وثوق خود می‌دانند، چرا که سپاه ثابت کرده جز خوبی مردم و کشور هدف دیگری ندارد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه مردم همیشه همراه و همیار سپاه هستند، تصریح کرد: اجرای طرح‌های بزرگ با کمک و مشارکت خیرین و آحاد مختلف مردم توسط سپاه بیانگر جایگاه رفیع و اعتماد عمومی مردم به این نهاد مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل ادامه داد: سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و در روزهای سخت و مشکلات غم‌خوار و کمک حال آنها بوده و خود را تافته جدا بافته ندانسته است.

 

انتهای پیام
captcha