دیدار با خانواده شهدای روحانی در اردبیل
کد خبر: 4058406
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

دیدار با خانواده شهدای روحانی در اردبیل

جمعی از فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سازمان بسیج طلاب و روحانیون و مسئولان استانی، با خانواده شهیدان روحانی دیدار کردند.

دیدار با خانواده شهدای روحانی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، در راستای برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید طلبه و روحانی کشور، جمعی از فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان حوزه علمیه اردبیل با خانواده شهیدان ایرانی جم، راثی نظامی، حلیمی، پیرزاده، خلفی‌زاده، اسدی، جعفری و نذیری دیدار و از نزدیک جویای احوالشان شدند.

حجت‌الاسلام سید سیاح، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل، با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی و طلبه کشور، گفت: این کنگره با هدف شناساندن خدمات شایان و ایثارگری‌های شهدای روحانی در ۴ خرداد ماه سال‌جاری در مصلی شهر قم با ابلاغ پیام رهبر انقلاب، آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به آمار بالای تعداد شهدای روحانی و طلبه به نسبت جمعیت این قشر در مقایسه با سایر صنوف و اقشار مختلف، بیان کرد: طلاب و روحانیت همواره در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب همچون دفاع مقدس و حتی عرصه‌هایی چون امدادرسانی در سیل و زلزله و تدفین و تغسیل در ایام کرونا همواره پرچمدار و پیشگام بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha