کاروان قرآنی «ندای رحمت» در نمین برپا می‌شود
کد خبر: 4057739
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

کاروان قرآنی «ندای رحمت» در نمین برپا می‌شود

معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کاروان قرآنی «ندای رحمت» همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مناطق اهل سنت شهرهای نمین و هشجین برپا می‌شود.

کاروان قرآنی «ندای رحمت» در نمین و هشتجین برپا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: کاروان قرآنی «ندای رحمت» همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مناطق سنی‌نشین شهرهای نمین و هشجین برپا می‌شود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه قرآنی با هدف ترویج مفاهیم قرآن کریم در بین آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار شده و از همه علاقمندان قرآنی دعوت می‌شود تا در این برنامه حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: البته برنامه‌های قرآنی متنوعی در حال تدارک هستیم و بزودی سایر برنامه‌های قرآنی در حاشیه شهر اردبیل را نیز به همین مناسبت اعلام خواهیم کرد.

طاهری اعلام کرد: انس با قرآن کریم از مهمترین اهداف برپایی این برنامه است که امیدواریم طبق سنوات گذشته حضور نوجوانان و جوانان به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا در این برنامه‌های قرآنی پرشور باشد.

انتهای پیام
captcha