برگزاری نخستین فستیوال «ورزش شهروندی» در اردبیل
کد خبر: 4056998
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

برگزاری نخستین فستیوال «ورزش شهروندی» در اردبیل

با استقبال و مشارکت پرشور خانواده‌های اردبیلی، نخستین فستیوال «ورزش شهروندی» با محوریت خانواده در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل برگزار شد‌.

برگزاری اولین فستیوال «ورزش شهروندی» در اردبیلشهرداری اردبیل به منظور ترویج ورزش همگانی و ورزش قهرمانی با تاکید بر تقویت و تعمیق هویت دینی، ملی و بومی، توسعه کمی و کیفی آموزش در سطوح مختلف ورزشی، ایجاد شادابی، بستر سازی برای رشد و تکامل جسمی و روانی بین جوانان ورزشکار محلات و نشاط لازم بین ورزش آموزان و مربیان مراکز تحت پوشش، ارتقا فرهنگ ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: اولین فستیوال ورزش شهروندی با محوریت خانواده، امروز با حضور خانواده‌ها و ورزش دوستان اردبیلی در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای برنامه های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و فستیوال خانوادگی ورزش شهروندی ارتقا نشاط اجتماعی، افزایش تندرستی، مراقبت از سلامت جسمی و روحی شهروندان است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، بیان کرد: با اجرای این فستیوال‌ها با فراهم‌سازی بستر مشارکت حداکثری شهروندان و خانواده‌ها و با فرهنگ‌سازی، سلامتی و نشاط اجتماعی خانواده‌ها افزایش می‌یابد، فلذا فرهنگسرای خانواده شهرداری اردبیل محلی برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی و ورزشی خانواده‌های اردبیلی است.

ابراهیمی به تداوم اجرای ورزش شهروندی در محلات اشاره کرد و گفت: ‌گسترش ورزش شهروندی بویژه در محلات کم برخوردار قدم بزرگی برای عدالت اجتماعی است که این سازمان در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای اجرا دارد.

انتهای پیام
captcha