کرونا در سراشیبی تند
کد خبر: 4055950
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

کرونا در سراشیبی تند

با بستری ۶ بیمار جدید کرونایی و ترخیص ۱۸ بیمار در شبانه‌روز اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در استان اردبیل به ۲۳ نفر رسید.

کرونا در سراشیبی تندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محمدیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، ۲۰ اردیبهشت‌ماه، گفت: طی شبانه‌روز گذشته، ۶ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

محمدیان افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به ۲۳ نفر رسید که نسبت به روز قبل ۱۲ نفر کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه ۱۸ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۸۰۱ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تصریح کرد: از این تعداد، ۹۶۶ هزار و ۸۹۵ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۵۳ هزار و ۸۷۱ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۹۷ هزار و ۳۵ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان اظهار کرد: هم اکنون شهرستان سرعین در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، نیر، نمین و گرمی در وضعیت زرد و شهرستان اردبیل، خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha