هدایت سرمایه‌های سرگردان و غیرمولد اردبیل به سمت رونق اقتصادی
کد خبر: 4055081
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

هدایت سرمایه‌های سرگردان و غیرمولد اردبیل به سمت رونق اقتصادی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت‌های بومی مناطق مختلف با هدایت سرمایه‌های سرگردان و غیرمولد در راستای توسعه استان در بخش اقتصاد و اشتغال‌زایی اولویت اساسی و مهم است.

رضا قاسمیان معاون استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، ۱۷ اردیبهشت‌ماه، در جلسه رسیدگی به مطالبات مردم استان اردبیل اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و ارزش‌های راهبردی در مناطق مختلف استان بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت بوده و با توجه به اهمیت این موضوع در رونق و اشتغال‌زایی باید تمهیدات لازم در این زمینه به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: نیازمند توسعه متوازن استان با هدف حل مشکلات مردم هستیم و در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های بومی مناطق مختلف با هدایت سرمایه‌های سرگردان و غیرمولد به تمامی اهداف خود در راستای توسعه استان در بخش اقتصاد و اشتغال‌زایی دست یابیم و با رفع مشکلات و موانع استفاده از سرمایه‌های ارزشمند را برای بهبود نظام اقتصادی و معیشتی و اشتغال‌زایی رقم بزنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: استفاده از سرمایه‌های ارزشمند برای برطرف‌سازی نارسایی‌ها امری لازم و ضروری است و در این زمینه ارتقای امید و نشاط در جامعه به عنوان یک هدف مهم و اساسی در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود نارسایی‌ها را به حداقل برسانیم.

قاسمیان ادامه داد: خدمت بی‌منت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی گره‌گشایی مسائل اقتصادی و معیشتی است که با هدفگذاری‌های صحیح به دنبال اصلاح و بهبود امور هستیم و باید در این زمینه اقدامات مهم و اساسی برای حل مشکلات مردم انجام شود تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی جزو اولویت‌های مهم و اساسی است و در این زمینه بهره‌گیری از امکانات ورزشی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم با تسهیل در صدور مجوزها و اشتغال‌زایی و فرصت‌های مرزی شاهد رونق اقتصادی منطقه باشیم.

انتهای پیام
captcha