برپایی سفره افطار حسنی در مناطق کم‌برخوردار اردبیل
کد خبر: 4047848
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

برپایی سفره افطار حسنی در مناطق کم‌برخوردار اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، از برپایی سفره افطار حسنی در ۴ مسجد مناطق کم‌برخوردار اردبیل خبر داد.

سفره افطاربه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، ۲۰ فروردین‌ماه از برپایی سفره افطار حسنی در ۴ مسجد مناطق کم‌برخوردار اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این برنامه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کانون مساجد، گروه‌های جهادی و شهریاران جوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که هدف اصلی از برپایی این سفره حفظ سنت افطاری دادن به نیازمندان و محرومان است، افزود: محفل قرآنی به همراه برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی نیز هم‌زمان با سفره افطاری حسنی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، ادامه داد: در ادامه ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان، طرح رمضانه «سوال از شما، پاسخ از ما» در حال اجرا است و شهروندان می‌توانند سوالات و پرسش‌های خود را در زمینه‌های طب سنتی، احکام، تربیتی و خانواده با شماره تماس ۰۹۳۶۷۵۸۱۲۵۶ مطرح و پاسخ‌های خود را توسط کارشناسان متخصص دریافت کنند.

ابراهیمی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰ آثار به پویش «یک کار خوب، یک حال خوب» توسط شهروندان ارسال شده که به قید قرعه در جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) جوایزی به برگزیدگان این پویش اهدا خواهد شد.

وی گفت: پویش «یک کار خوب، یک حال خوب» عنوان ویژه‌برنامه فرهنگی است که که شهروندان می‌توانند آثاری از کارهای خوب خود یا کارهای خوبی که می‌بینند و حتی از مشارکت در کار خیر، بخشش، عفو و یا عهدی تازه با خدا و احسان علوی برای نیازمندان را در قالب عکس، ویدئو و دل‌نوشته به شماره ۰۹۳۶۷۵۸۱۲۵۶ ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha