اعزام 742 نفر از مبلغان به مناطق مختلف اردبیل در ماه رمضان
کد خبر: 4046602
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

اعزام 742 نفر از مبلغان به مناطق مختلف اردبیل در ماه رمضان

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، گفت: ۷۴۲ نفر از مبلغین و مبلغات با هدف تبلیغ دینی در ایام ماه مبارک رمضان، به مناطق مختلف استان اردبیل اعزام شدند.

ماه رمضانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین انور قاسمی، رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، ۱۵ فروردین‌ماه، از اجرای ۲۲ هزار و ۲۶۰ نفر روز تبلیغ دینی در ماه رمضان در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: ۷۴۲ نفر از مبلغین و مبلغات به مناطق مختلف استان اردبیل اعزام شدند.

وی افزود: ۲۲ هزار و ۲۶۰ نفر روز تبلیغ دینی در مناطق مختلف استان اردبیل به سخنرانی و بیان مسائل دینی و اخلاقی می‌پردازند و روحانیون مستقر، طرح هجرت و اعزامی از قم در مساجد استان اردبیل به اقامه نماز جماعت، سخنرانی و پاسخگویی به سوالات اهالی روستا می‌پردازند.

قاسمی بیان کرد: در ماه رمضان نباید هیچ مسجدی تعطیل شود و فضای جامعه باید رنگ و بوی معنویت گرفته و در این میان توجه به فضای مجازی و برنامه ریزی برای ارتقای بصیرت و روشنگری آحاد جامعه با موضوع جهاد تبیین، بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته و با هدف دستیابی به ارزش‌های مهم، اقدامات خوبی در ایام ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha