377 نفر از دانشگاه‌های اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
کد خبر: 4045982
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

377 نفر از دانشگاه‌های اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: ۳۷۷ نفر از دانشجویان با احتساب عوامل اجرایی از دانشگاه‌های مختلف استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور با ۸ دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

راهیان نوربه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین مظفری، معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان  اردبیل، ۱۱ فروردین‌ماه، ضمن تشریح فرآیند اردوی راهیان نور دانشجویی در سال 1400، اظهار کرد: راهیان نور به عنوان یک عملیات گسترده فرهنگی همه ساله باعث تربیت خیل عظیمی از جوانان به خصوص دانشجویان می‌شود.

مظفری گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر نقش فناوری راهیان نور در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، اعزام کاروا‌ن‌های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در قالب قرارگاه استانی شهید علم الهدی با شعار محوری دانشجویان مکتب سلیمانی و با نام کاروان ابوذر در دو محور برادران که از تاریخ ۲۱ الی ۲۵ اسفندماه از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان با بدرقه مسئولان و خانواده دانشجویان صورت پذیرفت و محور دوم خواهران که از تاریخ ۲۳ الی ۲۷ اسفندماه از دانشگاه محقق اردبیلی با برگزاری مراسم بدرقه صورت پذیرفت.  

وی افزود: بیشتر فرآیندهای اجرایی برگزاری راهیان نور دانشجویی در قالب سه قرارگاه فرهنگی و تربیتی، قرارگاه پشتیبانی و قرارگاه تولید محتوا که برعهده خود دانشجویان استان بوده و آنان با شور و نشاط خاصی در این زمینه فعالیت کردند و ۲۰ کمیته نیز به عنوان پشتیبان این قرارگاه‌ها فعال بودند.  

معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: در طول اجرای راهیان نور، جمعا ۳۷۷ نفر از دانشجویان با احتساب عوامل اجرایی از دانشگاه‌های مختلف استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب ۸ دستگاه اتوبوس اعزام شدند. 

انتهای پیام
captcha