عمل به تعهدات بخش خصوصی هماهنگ با قانون و بخشنامه باشد
کد خبر: 4045818
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

عمل به تعهدات بخش خصوصی هماهنگ با قانون و بخشنامه باشد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل، گفت: باید عمل به تعهدات بخش خصوصی هماهنگ با قانون و بخشنامه باشد، چرا که خارج از قانون ایجاد مشکلات برای فعالان بخش خصوصی دستگاه‌های اجرایی حتمی است.

حسین پیرموذن رییس اتاق بازرگانی اردبیلحسین پیرموذن، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: اخذ استعلام از تامین اجتماعی پروسه تمدید کارت بازرگانی را طولانی می‌کند که طی مکاتبات به عمل آمده برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده است تا بتوانیم این پروسه را کوتاه کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: حذف قوانین مخل کسب و کار و ایجاد امید در بین فعالان بخش خصوصی جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که امری امیدآفرین و حائز اهمیت است که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است و درصدد هستیم تا مشکلات بنگاه‌های اقتصادی را به عنوان اولویت‌ مهم و اساسی در دستور کار قرار دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل، تصریح کرد: بایستی در راستای عمل به تعهدات بخش خصوصی هماهنگ با قانون و بخشنامه عمل شود چرا که خارج از قانون ایجاد مشکلات برای فعالان بخش خصوصی دستگاه‌های اجرایی حتمی است و امری لازم و ضروری است تا در این زمینه با حل مشکلات پیش‌رو و موانع موجود به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

پیرموذن اظهار کرد: تشکیل کمیته‌ای برای شناسایی قوانین مخل تولید در استان در دستور کار قرار گرفته که درصدد هستیم با بررسی و رفع قوانین محل با همکاری بخش خصوصی و تولیدکنندگان شاهد بهبود وضعیت کسب و کار و حمایت از بخش خصوصی باشیم.

وی تصریح کرد: با تسهیل شرایط و ایجاد شرایط لازم باید از زیان بخش خصوصی جلوگیری کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که در تلاش هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که برنامه‌ریزی‌های ما برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha