جلوه‌های فرا رسیدن بهار قرآن در مساجد اردبیل پررنگ می‌شود
کد خبر: 4045806
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

جلوه‌های فرا رسیدن بهار قرآن در مساجد اردبیل پررنگ می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: فعالان کانون‌های مساجد در برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند داشت تا جلوه های فرا رسیدن بهار قرآن کریم در جای جای مناطق استان مشهود باشد.

مصطفی آمون ستاد کانون مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ۱۱ فروردین‌ماه، از فعالیت کانون‌های مساجد در برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: فعالان کانون‌های مساجد در برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند داشت تا جلوه‌های فرارسیدن بهار قرآن کریم در جای جای مناطق استان مشهود باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: فرارسیدن موسم بهار قرآن حال و هوای خاصی در سطح جامعه ایجاد خواهد کرد.

آمون بیان کرد: آیت‌الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، تاکید فراوانی بر مشارکت بچه‌های مسجد در برپایی جشن و استقبال از ماه مبارک رمضان داشته‌اند و در این راستا فعالان کانون‌ها برای عمل به این نصایح وارد میدان شده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، افزود: البته فعالان کانون‌های مساجد طبق سال‌های گذشته ویژه برنامه‌های خاص و ویژه‌ای به مناسبت ماه مبارک رمضان دارند که به زودی این برنامه‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آمون بیان کرد: ویژه برنامه‌های خاص برای روزه اولی‌ها نیز به همت کانون‌های مساجد پیش بینی شده و غبارروبی مساجد به همین مناسبت از دیگر فعالیت‌های اعضای کانون‌های مساجد برای استقبال از ماه مبارک رمضان در مساجد محلات خواهد بود.

انتهای پیام
captcha