۲۴ پایگاه در طرح نوروزی استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کردند
کد خبر: 4043755
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

۲۴ پایگاه در طرح نوروزی استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز فعالیت 17 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات نوروزی و 7 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سطح استان اردبیل خبر داد.

جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌اله ضربی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۶ اسفندماه، در مراسم آغاز طرح نوروزی در مرکز فرماندهی انتظامی استان که با حضور دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ پایگاه ثابت،۴ پست موقت امدادی و ۷ پست ایمنی و سلامت مسافرین تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به هموطنان در نوروز اندیشید‌ه‌اند.

وی، با بیان اینکه طرح‌های نوروزی به صورت ملی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، ادامه داد: هدف از این طرح کاهش تلفات جاده‌ای و شتاب‌دهی برای حادثه‌دیدگان است.

این مسئول، با بیان اینکه ۱۸۰ نفر نیروی انسانی به صورت روزانه در طرح‌های نوروزی در سطح استان اردبیل مشارکت دارند، افزود: ۵۰ دستگاه خودروی امدادی نیز به کار گرفته شده است.

ضربی، با اشاره به این که تیم‌های واکنش سریع، واحدهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی و پاسخ‌گویی اضطراری در مرکز استان و شعب تابعه به صورت ۲۴ ساعته در این طرح حضور دارند، ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل همواره آماده امدادرسانی بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha