افزایش ۷ برابری بودجه فرهنگی در اردبیل
کد خبر: 4042794
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

افزایش ۷ برابری بودجه فرهنگی در اردبیل

شهردار اردبیل به افزایش ۷ برابری بودجه فرهنگی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگ شهر نیازمند حمایت تشکل‌ها، گروههای جهادی و جوانان است تا با مشارکت و حضور خود، این توسعه را آنگونه که شایسته یک شهر حسینی است، محقق سازند.

محمود صفری شهردار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، 22 اسفندماه، در نشست صمیمی با شهریاران جوان(فعالان جهادی محلات) ضمن تبریک روز جوان در اردبیل، اظهار کرد: همواره حضور جوانان در چهل سال گذشته از دوران شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا کنون برکسی پوشیده نیست و امروزه نیز جوانان انقلاب اسلامی میداندار اصلی گام دوم انقلاب هستند.

وی، با بیان اینکه جوانان در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با حضور خود پشتیبان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی بودند و هیچ وقت میدان جهاد را خالی نکردند، افزود: همیشه و در همه حال مخالفان حکومت درصدد تغییر افکار و ذهن جوانان علیه نظام هستند اما در جنگ تحمیلی جوانانی چون شهید مهدی باکری‌ها نشان دادند که این جوانان هستند با صیانت از آرمان‌های مقدس این نظام اثبات کرده‌اند این حکومت متعلق به آقا امام زمان(عج) بوده و تا ظهور منجی عالم بشریت نیز همچنان این نظام و حکومت پابرجا خواهد ماند.

شهردار اردبیل، با اشاره به اینکه جوانان فعال محلات اردبیل خالصانه و به صورت کاملا جهادی به عنوان شهریاران جوان جهت مشارکت و همکاری در امورات شهری اعلام آمادگی کرده‌اند و جای تقدیر و قدردانی است و این حرکت شایسته را جهت توسعه و عمران شهری بایستی به فال نیک گرفت.

وی، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و مشارکت جهادی جوانان محلات در زمان بارش سنگین برف در اردبیل گفت: شهریاران جوان بازوی توانمند مجموعه مدیریت شهری هستند و با فرهنگ‌سازی می‌توانند در شرایطی که به همکاری شهروندان نیاز است با پای کارآمدن،مشارکت و همدلی مشکلات شهر را برطرف کنند‌.

صفری، به افزایش ۷ برابری بودجه فرهنگی اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگ شهر نیازمند حمایت تشکل‌ها، گروههای جهادی وجوانان است تا با مشارکت و حضور خود توسعه فرهنگی را آنگونه که شایسته یک شهر حسینی است محقق سازند.

در این جلسه اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز با بیان اینکه طرح شهریاران جوان در راستای جریان گام دوم انقلاب توسط این سازمان طراحی و اجرا شده است، گفت: بهره‌گیری از جوانان‌ محلات و مساجد، فعالان قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) و پایگاه‌های بسیج در بحث مدیریت شهری که بدون شک نیروهای خالص و خادمان صادق  هستند، قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

وی، به برگزاری جشنواره محلات موفق در آینده اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای طرح شهریاران جوان وجود حلقه‌های میانی و واسط مابین شهروندان محلات و شهردار اردبیل است تا با احصای مشکلات محلات و مطالبات شهروندان و انتقال به مسئولان شهری خدمات بهتری توسط مدیریت شهری به شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام
captcha