تجدید بیعت کارکنان جهاد دانشگاهی اردبیل با شهدا
کد خبر: 4042759
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

تجدید بیعت کارکنان جهاد دانشگاهی اردبیل با شهدا

همزمان با روز بزرگداشت شهدا، جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان اردبیل، با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ۲۲ اسفندماه، در مراسم بزرگداشت روز شهدا در اردبیل، اظهار کرد: روز «بزرگداشت شهدا» فرصتی برای یادآوری از جان گذشتگی‌های شهیدان و رمز ماندگاری یاد و نام آنان که الگوهاي ايثار و استقامت، شجاعت و شهامت هستند، است.

اوچی‌اردبیلی، تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: امنیت، آزادی،  استقلال و اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی پیشرفت‌ها و داشته‌هایمان را در این سال‌ها مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و فداکاری ایثارگران سرافراز و صبر و وفای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

وی، با بیان اینکه بایستی همواره قدردان و شاکر این ایثارگری‌ها باشیم، اضافه کرد: لازم است ضمن تداوم رسالت شهدا که از جنس آگاهی و حرکت می‌باشد و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان وارسته، اقدامات بیشتری برای آشنایی نسل جدید با ایثارگری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس انجام گیرد.

گفتنی است؛ همزمان با روز بزرگداشت شهدا، جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان اردبیل، با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این مراسم معنوی که در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل برگزار شد، رئیس و تعدادی از معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی استان ضمن قرائت فاتحه و زیارت‌نامه شهدا، با نثار گل و عطرافشانی مزار شهدا، با آرمان‌های انقلاب، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام
captcha