برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در اردبیل + تصاویر
کد خبر: 4042054
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در اردبیل + تصاویر

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه به همت جهاد دانشگاهی روز جمعه ۲۰ اسفندماه، در شهرهای اردبیل و پارس‌آباد برگزار شد.

آزمون استخدامبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ۲۰ اسفندماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه به همت جهاددانشگاهی روز جمعه ۲۰ اسفندماه در شهرهای اردبیل و پارس‌آباد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در استان در دو حوزه اردبیل با حضور ۲ هزار و ۶۰۶ نفر و پارس‌آباد با حضور ۷۲۸ نفر توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، با بیان اينکه از این تعداد یک هزار و ۹۰۴ نفر  مرد و یک هزار و ۴۳۰ نفر، زن بودند، ادامه داد: از بین شرکت‌کنندگان  176 نفر بعد از قبولی در آزمون و طی مراحل مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی در دادگستری کل استان جذب خواهند شد.

اوچی‌اردبیلی با بیان اينکه اين آزمون با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در کمال آرامش برگزار شد، اضافه کرد: این آزمون استخدامی در شهر اردبیل در سه حوزه امتحانی دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی و سما با حضور 300 نفر از عوامل اجرایی و با نظارت نمایندگان دادگستری استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha