آزمون‌ استخدامی بنیاد مسکن در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4041678
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

آزمون‌ استخدامی بنیاد مسکن در اردبیل برگزار شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، از برگزاری آزمون‌ استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان با رقابت 444 نفر متقاضی خبر داد.

آزمون‌ استخدامی بنیاد مسکنبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، 18 اسفندماه، در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن اردبیل، از برگزاری این آزمون‌ با رقابت 444 نفر متقاضی خبر داد و اظهار کرد: آزمون استخدامی بنیاد مسکن همزمان با سراسر کشور در استان‌ها از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، با رعایت تمهیدات لازم برگزار و دستورالعمل‌های کامل بهداشتی  به مدت دو ساعت به طول انجامید.

وی خاطر نشان کرد: طی این آزمون بیش از ۲۰۰ نفر در سراسر کشور پس از انجام مراحل مختلف در برخی از مشاغل مورد نیاز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله کارشناس فنی، تاسیسات، مالی و فناوری اطلاعات، مشغول به خدمت خواهند شد و مشاغلی که از طریق این آزمون گزینش خواهند شد، در رشته‌های مالی و فنی خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، همچنین از برگزاری آزمون استخدامی سراسری کادر اداری قوه قضاییه توسط این مرکز طی روز جمعه ۲۰ اسفندماه خبر داد و گفت: در سطح استان نیز 3334 نفر با هم در این آزمون به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha