جزئیات مراسم اعیاد شعبانیه در اردبیل اعلام شد
کد خبر: 4040377
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

جزئیات مراسم اعیاد شعبانیه در اردبیل اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: برگزاری جشن‌های مختلف به‌مناسبت اعیاد شعبانیه از جمله فعالیت‌های کانون‌های منتخب مساجد استان خواهد بود.

اعیاد شعبانیهبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۱۴ اسفندماه، ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد مبارک ماه شعبان در اردبیل، اظهار کرد: آذین‌بندی و فضاسازی مساجد به‌ این مناسبت در دستور کار قرار گرفته و برگزاری جشن‌های مختلف از جمله فعالیت‌های کانون‌های منتخب مساجد استان خواهد بود.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه ماه شعبان منتسب به امام زمان(عج) است و بایستی با زمزمه دعای فرج زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کنیم، گفت: برپایی محافل انس با قرآن کریم و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور حضرت قائم(عج) از دیگر برنامه‌های معنوی به همین مناسبت است.

وی بیان کرد: برگزاری طرح «شنبه‌های کتاب» با موضوع کتب ائمه اطهار(ع) به ویژه کتب آشنایی با مهدویت از جمله برنامه‌های فرهنگی با محوریت مطالعه خواهد بود.

آمون ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی، اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» و توزیع کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا از دیگر فعالیت‌های کانون‌های مساجد طی اعیاد شعبان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: البته تمامی برنامه‌های فرهنگی بایستی پیوست سلامت نیز داشته باشد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به طور کامل ضروری است و تبلیغ و نشر معارف مهدویت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha