کارگروه ویژه جهاد تبیین در شهرستان نیر تشکیل می‌شود
کد خبر: 4039826
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

کارگروه ویژه جهاد تبیین در شهرستان نیر تشکیل می‌شود

فرماندار شهرستان نیر از تشکیل کارگروه ویژه جهاد تبیین در شهرستان خبر داد و گفت: سند توسعه چهارساله شهرستان نیر هم تدوین می‌شود که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

کارگروه ویژه جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر، امروز، ۱۱ اسفندماه در  آئین معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیر، اظهار کرد: خدمات درب منزل در روستاها در راستای  احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده  و مشکلات روستاها شناسایی شده و تا دو سال آینده در راستای رفع مطالبات روستائیان اقدام شود.

وی از تشکیل کارگروه ویژه جهاد تبیین در شهرستان خبر داد و گفت: سند توسعه ۴ ساله شهرستان نیر هم تدوین می‌شود که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

محمدی از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران برای شهرستان نیر خبر داد و افزود: مکان جدید محل دفن زباله شهر نیر شناسایی شده که قبل از عید نوروز انتقال داده می‌شود و عملیات احداث شهرک دامپروری هم به زودی در زمینی به مساحت ۱۲.۵ هکتار اجرایی خواهد شد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، از اجرای طرح یاوران معروف در اردبیل خبر داد و بیان کرد: کار یاوران معروف شناسایی معروفان و تجلیل و تقویت آن‌هاست.

وی تصریح کرد: شهرستان نیر مطالبه‌گری بحق مردم از مسئولان مهم‌ترین برنامه این ستاد بوده و در راستای احقاق به حق مردم در ادارات شورای اداری امر به معروف بایستی احیا شود.

انتهای پیام
captcha