برگزاری محفل انس با قرآن در سرعین
کد خبر: 4039014
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

برگزاری محفل انس با قرآن در سرعین

محفل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی سرعین در محل مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در سرعینبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، هفتم اسفندماه در محفل انس با قرآن که به همت اداره تبلیغات اسلامی سرعین در محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

وی افزود: امام علی(ع) در نهج البلاغه در خصوص اهمیت قرآن مطالب زیادی آورده است طوری که خداوند می‌فرماید تا می‌توانید قرآن بخوانید که قرائت غیر از تلاوت است و ارتباط اولیه با قرآن قرائت است(فاقروا ما تیسر من القرآن) هر مقدار که می‌توانید از قرآن بخوانید و تمام پیام‌های حیات بخش قرآن جان هر تشنه‌ای را سیراب می‌کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های قرآن آن است که هر کس به اندازه انس با قرآن و تدبر و تفکر در آیات آن و تلاوت آن از این کتاب الهی و بی مانند بهره‌مند شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با بیان اینکه زندگی قرآنی زندگی ائمه معصومین(ع) است، تصریح کرد: اگر خداوند اراده می‌فرمود قرآن مثل انسان می‌شد مثل امیرالمومنین حضرت علی(ع) می‌شد با قرائت قرآن واقعاَ به شیطان غلبه می‌کنیم که قرآن ربیع قلوب و بهار دل‌ها و نسخه شفا بخش برای بشریت است و از قرآن طلب شفاء کنید و به دستورهایش عمل کنید و آموزه‌های آن را همواره مورد توجه در زندگی فردی و اجتماعی قرار دهید.

گفتنی است؛ این محفل قرآنی با حضور و اجرای قاریان، حافظان و گروه تواشیح استانی، کشوری و بین المللی با حضور مسئولین محلی و با شرکت فعالان قرآنی شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha