قدرت ایران اسلامی برگرفته از شهدای والامقام است
کد خبر: 4038795
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

قدرت ایران اسلامی برگرفته از شهدای والامقام است

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع)، گفت: قدرت کشور ما از شهداست و این کلام نورانی حضرت امام راحل بود و هر کس در هر لباسی اگر راهش را گم کرد بی‌شک گمراه و شکست خورده خواهد بود و این یعنی فراموشی مسیر شهداست.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سیدیوسف مولایی، جانشین دانشگاه افسری و  تربیت پاسداری امام حسین(ع)، ششم اسفندماه در اردبیل، با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را بایستی در دلهایمان زنده نگه داریم، اظهار کرد: مجالسی که به یاد شهدا برگزار می‌شود عظمت دارد و خود این یادواره‌های شهدا کار بزرگ فرهنگی است.

وی عنوان کرد: بایستی برای همه ما این سوال باشد که رمز ماندگاری و پایداری نظام جمهوری اسلامی با این همه توطئه و تحریم و ترور و جنگ تحمیلی چیست و در جواب گفت که در همه سختی‌ها و جریان‌ها مردم بصیر ایران و شهدای اردبیل هیچ وقت نگفتند الان وقت مبارزه نیست و به فرماندهان خود چون آقا مهدی نگفتند فصل خرماپزان نمی‌شود جنگید.

مولایی، با اشاره به انقلاب‌های متعدد در جهان، بیان کرد: رزمندگان ما در همه حال پیرو رهبر خود بوده‌اند و هر زمان امام اراده فرمودند مردم در جبهه‌ها حضور یافتند و برای همین امام می‌فرمودند که مردم ما از مردم عصر حضرت رسول و حضرت امام علی(ع) بهترند.

وی ادامه داد: دشمن داعش را درست کرد و کشورهای سوریه و عراق را گرفت، باز همین جوانان برای دفاع از کشور و انقلاب وارد عمل شدند و شهید دادند، در اصل جنگ سوریه جنگ تمام عیار دشمنان علیه ایران و جهان اسلام بود.

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع)، در ادامه با بیان اینکه قدرت کشور ما از شهداست و این کلام نورانی حضرت امام راحل بود، عنوان کرد: هر کس در هر لباسی اگر راهش را گم کرد بی‌شک گمراه و شکست خورده خواهد بود و این یعنی فراموشی مسیر شهداست.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، نیز در این یادواره یاد و خاطره سیدالشهدای عملیات بدر و خیبر را گرامی داشت و اظهار کرد: شهید مهدی و حمید باکری اقدام مجاهدانه‌ای را در این دو عملیات انجام دادند و سعی کردند تا با همراهی رزمندگان لشکر عاشورا افتخاری ماندگار خلق کنند.

انتهای پیام
captcha