خطبه‌های نماز جمعه فردا در تمامی شهرستان‌های اردبیل اقامه می‌شود
کد خبر: 4038574
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

خطبه‌های نماز جمعه فردا در تمامی شهرستان‌های اردبیل اقامه می‌شود

رئیس شورای هماهنگی سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل، گفت: طبق موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونای استان خطبه های نماز جمعه فردا ششم اسفندماه در تمامی مصلی‌های استان اردبیل اقامه خواهد شد.

نماز جمعهبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نصیری، رئیس شورای هماهنگی سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل، پنجم اسفندماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: طبق موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونای استان خطبه‌های نماز جمعه فردا، ششم اسفندماه در تمامی مصلی‌های استان اردبیل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل، تصریح کرد: نماز جمعه اردبیل نیز با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در مصلی اردبیل برپا خواهد شد.

این مقام مسئول، اظهار کرد: البته از سالمندان و کودکان درخواست می شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی‌ها خودداری کنند و حاضران نیز حتما از ماسک استفاده کنند.

نصیری ادامه داد: از عموم حاضران نیز درخواست می‌شود تا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل، اضافه کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی‌ها الزامی است تا زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی فراهم شود.

انتهای پیام
captcha