تصویب مصوبات مهم برای مدیریت شهری اردبیل
کد خبر: 4037777
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

تصویب مصوبات مهم برای مدیریت شهری اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، با اشاره به مصوبات مهم برای مدیریت شهری اردبیل، گفت: برای شهرداری اردبیل به مقدار هزار تن قیر رایگان توسط سازمان شهرداری‌ها و هزار تن قیر رایگان توسط شرکت بازآفرینی شهری تحویل داده می‌شود.

صدیف بدری مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، یکم اسفندماه، در جلسه‌ای با مسئولان استان اردبیل، اظهار کرد: برای شهرداری اردبیل به مقدار یک هزار تن قیر رایگان توسط سازمان شهرداری‌ها و به مقدار یک هزار تن قیر رایگان توسط شرکت بازآفرینی شهری جمعا به ارزش ریالی در حدود 20 میلیارد تومان علاوه بر سهم شهرداری اردبیل تا آخر اسفند تخصیص و تحویل داده می شود.

وی افزود: برای شهرداری‌های شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین از محل ماده 58 رقم‌های دستوری رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیرو هماهنگی با نمایندگان مجلس، و علاوه بر سهم آنان ظرف یک هفته پرداخت می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بانک شهر برای حل بدهی شهرداری اردبیل به آن بانک، پس از مهلت سه ماهه جدید از طریق تهاتر بدهی دستگاه‌های دولتی به شهرداری اردبیل و همچنین تهاتر ملک مورد نیاز شعبه برای بانک و دیگر روش‌های کارسازی حداکثر ظرف سه ماه نسبت به تسویه بدهی شهرداری اردبیل به بانک اقدام می‌شود.

بدری بیان کرد: شرکت سایپا ظرف چند روز آینده نسبت به تحویل خودروهای ثبت‌نامی شهرداری اردبیل اقدام کند و برای تسریع در آزادسازی و تملک باغ شریعتی واقع در میدان ارتش و بسیج توسط شهرداری اردبیل، مقرر شد معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی برای تغییر کاربری املاک توافقی شهرداری اردبیل مساعدت و اقدام سریع انجام می‌یابد.

وی اظهار کرد: هدف ما حل مشکلات و دغدغه‌های شهری است که به همین منظور باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم و اقدامات لازم و مناسب را در این زمینه انجام دهیم که این مسئله در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام
captcha