آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «انتظار» در اردبیل
کد خبر: 4037626
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «انتظار» در اردبیل

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: ۱۵ اسفندماه جاری، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلمنامه نویسی «انتظار» است.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «انتظار» در اردبیلسعید نوریان، معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، بیان کرد: ۱۵ اسفندماه جاری، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلمنامه نویسی استانی انتظار است و از همه علاقمندان حوزه فیلم نامه نویسی دعوت می‌شود تا در این جشنواره حضور فعال داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و تعمیق محبت به حضرت ولیعصر(عج) و نیز تولید محتوای سینمایی با محوریت انتظار است.

وی یادآور شد: انتظار و فرهنگی مهدویت، مهدویت، انتظار فرج و تاثر آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب مهدوی، چله وصال، توسل و دعا و ارتباط قلبی و روحی با حضرت ولیعصر(عج)، فرهنگ انتظار و معارف مهدوی در اجتماع و خانواده، جمکران و حال و هوای زیارت معنوی، انتظار و دعای فرج، انتظار و دوران کرونا از جمله محور‌های این جشنواره است.

نوریان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۴۶۲۷۲۹۶۹ ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عنوان کرد: به ۵ نفر از برگزیدگان نهایی جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha