پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4037460
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در اردبیل اجرا می‌شود

دبیر پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» با موضوع فرزندآوری در اردبیل نیز در حال اجرا است.

پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، هوشنگ عالی، دبیر پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در اردبیل، 30 بهمن‌ماه، با بیان اینکه این پویش ملی با هدف فرزندآوری و افزایش جمعیت در حال اجرا است، اظهار کرد: این پویش در اردبیل به همت مجمع هیئت‌های مذهبی قرارگاه فاطمه الزهرا (س) اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ اسفندماه در این پویش ملی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه جوایزی نفیس برای پویش مثبت سه در نظر گرفته شده است گفت: یک واحد آپارتمان مسکونی در استان تهران هدیه این پویش است و در استان اردبیل نیز ۱۴ کارت هدیه یک میلیون تومانی به نیت چهارده معصوم (ع) در نظر گرفته شده است.

دبیر پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در اردبیل بیان کرد: هزار و ۵۰۰ جلد از کتاب مثبت سه در پنج کتابفروشی استان توزیع شده است. این کتاب در نمایشگاه دائمی کتاب و نشر قرارگاه فاطمه الزهرا(س) استان، نمایشگاه دائمی کتاب ولایت، کتاب شهر ایران شعبه اردبیل، بوستان کتاب و انتشارات رهرو دانش با درصد تخفیف ۳۰ درصدی به فروش می‌رسد.

عالی تصریح کرد: به همراه هر کتاب یک برگه سوال ارایه می‌شود که هر برگه سوال یک کد دارد، یعنی هر کتاب دارای کد اختصاصی است و بر اساس این کد می‌توان در مسابقه شرکت کرد.

دبیر پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» در اردبیل گفت: در روز‌های آتی حجت‌الاسلام سید حسین موسوی نویسنده این کتاب سفری به اردبیل خواهد داشت. همچنین زمان قرعه کشی پویش همزمان با ولادت باسعادت حضرت قائم(عج) خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در پویش و تهیه کتاب با تخفیف ۳۰ درصدی و ارسال رایگان کتاب، عدد ۳ را به سامانه ۳۰۰۰۱۵۴۲ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha