تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه‌ قضائیه در اردبیل
کد خبر: 4036966
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه‌ قضائیه در اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه قضائیه خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی قوه قضائیه در استان به دلیل استقبال ثبت‌نام کنندگان، تمدید شده است.

آزمون استخدامی قوه‌ قضائیه به گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۸ بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: به دلیل استقبال ثبت‌نام کنندگان، مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی قوه قضائیه در استان اردبیل تمدید شده و با برگزاری این آزمون ۱۷۴ نفر در رشته‌های مختلف شغلی در دادگستری کل استان اردبیل استخدام خواهند شد.

وی اضافه کرد: آزمون استخدامی قوه قضائیه هم‌زمان با سراسر کشور نیمه اول اسفندماه سال جاری از سوی معاونت آموزش جهاددانشگاهی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir انجام می‌شود. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی قوه قضائیه باید در مهلت اعلام شده پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.

وی اضافه کرد: قوه قضائیه از طریق این آزمون ۹ هزار و ۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را در ادارات دادگستری کل استان‌ها به‌‌صورت پیمانی استخدام خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha