حکومت‌داری حضرت علی(ع) مبنا و الگوی حکومت‌ها باشد
کد خبر: 4036316
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

حکومت‌داری حضرت علی(ع) مبنا و الگوی حکومت‌ها باشد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، گفت: هدف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران بایستی حل مشکلات مردم باشد و حکومت‌داری حضرت علی(ع) مبنا و الگوی حکومت‌ها باشد.

حکومت‌داری حضرت علی(ع)به گزارش ایکنا از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، ۲۵ بهمن‌ماه در اردبیل، اظهار کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه حکومت حضرت علی(ع) و ائمه اطهار است، فلذا وقتی الگو داریم بایستی از این الگو تبعیت کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ما مبنای حکومت‌داری داریم و حکومت امام خمینی(ره) نشات گرفته از امام علی(ع) است و اگر بخواهیم کشور آسیب نبیند بایستی این مسائل را الگوی خودمان قرار دهیم.

وی تاکید کرد: اینکه ما بخواهیم به روز و جهانی شویم منافاتی با این ندارد که دستورات امیرالمومنین(ع) را رعایت نکنیم، بلکه ما بایستی رفع مشکلات مردم و فراهم آوردن زمینه‌های نشاط آنها را سرلوحه کارها و فعالیت هایمان قرار دهیم.

بدری اظهار کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران بایستی هدفشان حل مشکلات مردم و برقراری عدالت باشد و در این مسیر گام بردارند، چرا که به فکر منافع شخصی بودن با حکومت‌داری امام علی(ع) همخوانی ندارد.

انتهای پیام
captcha