وحدت عمومی مورد حمله دشمن قرار گرفته است/ مدیریت صحیح و آینده‌نگری بهتر؛ راهی برای پیشرفت کشور
کد خبر: 3799070
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

وحدت عمومی مورد حمله دشمن قرار گرفته است/ مدیریت صحیح و آینده‌نگری بهتر؛ راهی برای پیشرفت کشور

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار اردبیل با بیان اینکه در ساختار کنونی و در این هجمه گسترده نظام استکباری، عده‌ای نیز از روی ندانم‌کاری سعی می‌کنند به مسائل و موضوعات اقتصادی دامن بزنند، گفت: دشمن با تمام توان خود ‌سعی می‌کند تا اصل و حقیقت نظام را مورد هدف قرار داده و نسبت به وحدت عمومی و بر‌هم زدن آرامش در جامعه تلاشی جدی‌تر انجام دهد که نتیجه کار آنها ثمربخش نخواهد بود.

نتیجه کار دشمن ثمربخش نخواهد بود

به گزارش ایکنا از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل، روز گذشته، 27 اسفندماه در مراسم تجلیل از یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: عده‌ای بدون تسویه حساب سیاسی یا شخصی تنها با انتقاد و نقدهای سازنده به‌دنبال اصلاح‌گری هستند که ما قطعاً از این نصایح و موارد مطرح‌شده استقبال می‌کنیم تا برخی از ایرادات و اشکالات برطرف شده و یک حرکت صحیح و درست را در جامعه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا دغدغه و نگرانی مردم را به هر شکل ممکن برطرف کند، تصریح کرد: ‌ما منکر برخی از مشکلات و نارسایی‌ها در جامعه نیستیم اما قطعاً با مدیریت صحیح، درست و آینده‌نگری بهتر از این می‌توانیم برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های خود را انجام دهیم.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه در ساختار کنونی و در این هجمه گسترده نظام استکباری، عده‌ای نیز از روی ندانم‌‌کاری سعی می‌کنند به مسائل و موضوعات اقتصادی دامن بزنند، گفت: دشمن با تمام توان خود از گروه‌های معاند نظام اسلامی گرفته تا برخی نیروهای مخالف کارآمدی جمهوری اسلامی ایران، سعی می‌کنند تا اصل و حقیقت نظام را مورد هدف قرار داده و نسبت به وحدت عمومی و بر هم زدن آرامش در جامعه تلاشی جدی‌تر انجام دهند که نتیجه کار آنها ثمربخش نخواهد بود.

در این جلسه حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با تبریک فرا رسیدن ولادت امام علی(ع) و ارزش و اهمیت ماه رجب و فضیلت این ماه خاطرنشان کرد: آنهایی در راه ولایت و بیعت با امام علی(ع) در این دنیا ثابت قدم می‌مانند که به اصل بیعت با ولایت و در شرایط کنونی ولایت فقیه پایبند باشند.

نظرپور بیان کرد: در صحنه‌های مختلف حضور مردم بزرگترین انگیزه و پشت ‌گرمی برای انقلاب اسلامی است و ما استقلال و عظمت امروز خود را مرهون شهدا و حضور آگاهانه مردم در صحنه هستیم.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: تا زمانی که وحدت امت اسلامی حفظ شود و ما در عرصه‌های مختلف بتوانیم همین وحدت و روحیه همدلی را حفظ کنیم، قطعاً تمام خدعه‌ها و حیله‌های دشمنان به سنگ خواهد خورد و آنها نمی‌توانند علیه جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌هایی که به دست آوردیم، حرکتی نامبارک انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با قدردانی از تمامی دستگاه‌ها و مسئولانی که در برگزاری جشن 40 ‌سالگی انقلاب تلاشی مجدانه داشتند، اظهار کرد:‌ اصل و محور کار جشن‌های 40 سالگی انقلاب، بر مدار مردم بوده و حضور مردم در 22 بهمن نشان داد که همچنان انقلاب اسلامی در مسیر توفنده خود گام برمی‌دارد.

نظرپور در ادامه تصریح کرد: باید در سال جدید نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی شاهد حضور با‌شکوه مردم در صحنه‌های مختلف باشیم و قطعاً این حرکت‌ها با تمام توان ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام سلیمان حیدری، از روحانیان و مبارزان انقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: ‌تا زمانی که مسؤولان ما در اجرای عدالت و حق و حقیقت با تدبیر و مدیریتی درست حرکت‌ می‌کنند، هیچ خطری انقلاب اسلامی را تهدید نمی‌کند.

حیدری افزود: انقلاب ما در این 40 سال فراز و نشیب‌های مختلفی را سپری کرده اما امروز باید خطر سوء مدیریت‌ها، برخی تبعیض‌ها و ریخت و پاش‌ها و همچنین سستی را جدی بگیریم و اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی به حیات طیبه خود ادامه بدهد، باید قدردان مردم در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف باشیم.

در این مراسم مدیرکل صدا و سیما نیز با اشاره به تلاش رسانه‌ای بیگانگان بیان کرد: برای سه کشور فارسی‌ زبان دشمنان ما 269 کانال ماهواره‌ای برای هویت‌زدایی و بر هم زدن اصالت خانواده و سبک زندگی انقلابی و اسلامی تدارک دیدند تا به هر شکل ممکن انقلاب اسلامی را از پای درآورند.

همچنین در این مراسم از یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha