۱۰۰ جلد کتاب با محوریت ایثار و شهادت در اردبیل منتشر شد
کد خبر: 4035353
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

۱۰۰ جلد کتاب با محوریت ایثار و شهادت در اردبیل منتشر شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از انتشار 100 جلد کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان خبر داد.

انتشار کتاب با محوریت ایثار و شهادت به گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، شب گذشته، ۲۰ بهمن‌ماه در همایش ایثارگران در اردبیل، اظهار کرد: تاکنون 100 جلد کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان اردبیل تولید و روانه بازار شده و در کنار تهیه و تدوین این کتب، 10 جلد آثار صوتی دیجیتال نیز تهیه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی از نوجوانان و جوانان خواست تا از موزه شهدا در محله اوچدکان اردبیل بازدید کرده و زمینه آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، با بیان اینکه زندگی‌نامه شهدا در قالب کتاب و آثار مکتوب در حال تهیه و تدوین است، تصریح کرد: ما در جنگ نرم با دشمنان شاهد زیرسئوال بردن فرهنگ ایثار و شهادت در جنگ ترکیبی استکبار جهانی هستیم و ما وظیفه انتقال مواریث دوران دفاع مقدس را به نسل آینده داریم.

نوری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نهادهای انقلابی که به دستور امام راحل تأسیس شد، بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که در آن مقطع سعی بر این بود تا پشتیبانی‌های لازم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شود که امروز تنوع خدمات را در حوزه‌های مختلف اشتغال، آموزش،‌ فرهنگ و سلامت شاهد هستیم.

وی افزود: با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز 3 هزار فرزند ایثارگر، شهید و آزاده در سطح استان اردبیل بیکار هستند که تلاش بر تعیین تکلیف استخدام این نیروهاست.

نوری بیان کرد: مأموریت بنیاد شهید در سال آینده تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا و رسیدگی به وضعیت معیشتی مطلوب آن‌هاست که ما در سال‌جاری نیز در این راستا قدم‌های مؤثری را برداشته‌ایم.

انتهای پیام
captcha