اجرای طرح «خانواده خوشبخت» در محلات اردبیل
کد خبر: 4034819
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

اجرای طرح «خانواده خوشبخت» در محلات اردبیل

مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: طرح فرهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع «خانواده خوشبخت» در محلات حاشیه اردبیل اجرا می‌شود.

 طرح کاهش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی، مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 19 بهمن‌ماه، از اجرای طرح فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع «خانواده خوشبخت» در محلات حاشیه اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی بانوان و ترویج تربیت دینی در بین خانواده‌ها، اجرای این طرح در محلات ششگانه اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

وی، به اهمیت نقش خانواده سالم در ایجاد جامعه سالم اشاره کرد و گفت: خانواده رکن اساسی جامعه اسلامی بوده و پرداختن به این بنای مقدس و حمایت و هدایت آن به جایگاه واقعی خود، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی و غفلت از آن موجب دور شدن از حیات حقیقی بوده است.

مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: در این جلسات اساتید حوزه و دانشگاه به سخنرانی و پاسخ به سئوالات مخاطبین می‌پردازند و این طرح با همکاری امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی و محور خانواده قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha