اجرای پویش برف‌روبی در اردبیل + عکس
کد خبر: 4030516
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

اجرای پویش برف‌روبی در اردبیل + عکس

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل از اجرای پویش بزرگ برف‌روبی از درب منازل و کوچه‌ها با شعار همه برای اردبیل خبر داد.

اجرای پویش بزرگ برفی روبی در اردبیلاباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل تصریح کرد: همزمان با بارش سنگین برف در اردبیل و قرار گرفتن این شهر در شرایط نا متعادل در اقدامی نیک اهالی فهمیم محلات استان با هدف فرهنگسازی و همکاری با مجموعه شهرداری اردبیل خود اقدام به بازگشایی کوچه‌ها و درب منازل کردند.

وی ضمن دعوت از عموم مردم فهیم اردبیل به این پویش، ادامه داد: در راستای گفته شهردار اردبیل مبنی بر پای کار آمدن مردم شهر و همکاری و همدلی اهالی محلات برای برف روبی، بیشتر اهالی محلات اردبیل از جمله نیار، بهارآباد، دانش‌آباد و … خودجوش به این پویش پیوستند که این اقدام شایسته تقدیر است.

ابراهیمی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه نیروهای خدمات شهری شهرداری اردبیل در بازگشایی معابرهای عمومی، تأکید کرد: اینجا اردبیل و شهر مهربانی هاست و همواره مردم فهمیم اردبیل در اوج سرما نیز ثابت کرده‌اند که همیشه پای کار بوده و در میدان هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل در این روزهای سخت و سرد برفی تمام امکانات و نیروهای خود را شبانه‌روزی جهت برف‌روبی بکار گرفته است، افزود: با توجه به حجم سنگین بارش برف در اردبیل نیاز به همکاری مردم شهر با این مجموعه است تا با تلاش همه باهم، شهر را به شرایط عادی برگردانیم.

انتهای پیام
captcha