پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس اردبیل تکمیل می‌شود
کد خبر: 4029240
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس اردبیل تکمیل می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام توان و ظرفیت خود را در راستای رفع مشکلات برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به‌کار خواهیم بست.

عباس جهانگیرزادهبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، 27 دی‌ماه در بازدید از فعالیت‌های آموزشی شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: رصد آخرین وضعیت پروژه‌های آموزشی و عمرانی نیمه‌تمام و در حال ساخت شهرستان پار‌س‌آباد در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت توسعه فضاهای آموزشی مطلوب در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان امری لازم و ضروری بوده است.

جهانگیرزاده ادامه داد: پیگیری تسریع در احداث پروژه‌های آموزشی در حال ساخت و نیز اختصاص اعتبارات لازم در بازسازی مدارس تخریبی و فرسوده شهرستان را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان روند عملیات پروژه‌های آموزشی نیمه‌تمام  و در حال احداث شهرستان تسریع شود.

نماینده مردم مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام توان و ظرفیت خود را در راستای رفع مشکلات برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بکار خواهیم بست و امید است پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی از طریق مراجع ذی‌ربط و پروژه‌های خیّرساز با هماهنگی خیرین پیگیری و برای تکمیل و استفاده دانش‌آموزان مورد بهره‌برداری قرار گیرد و در مناطق نیاز به تخریب و بازسازی نیز بحول قوه الهی کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
captcha