کارت‌های اعتباری تأمین کالاهای اساسی برای دهک پایین جامعه ارائه می‌شود
کد خبر: 4028441
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

کارت‌های اعتباری تأمین کالاهای اساسی برای دهک پایین جامعه ارائه می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کارت‌های اعتباری برای تأمین کالاهای اساسی به اقشار دهک پایین جامعه تعلق می‌گیرد که در این زمینه هم‌فکری و هم‌افزایی برای حل مشکلات اقتصادی امری لازم و ضروری است.

غنی نظری مجلسسیدغنی نظری‌خانقاه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: برای تأمین کالاهای اساسی به اقشار دهک پایین جامعه کارت‌های اعتباری تعلق می‌گیرد که در این زمینه هم‌فکری و هم‌افزایی برای حل مشکلات اقتصادی و تأمین مالی برای اجرای پروژه‌های مختلف استان امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: مشارکت بانک‌های عامل برای اجرای پروژه‌های عمرانی امری لازم و ضروری است که به همین منظور برای اجرای چندین سد در استان اردبیل بانک‌ها مشارکت همه‌جانبه‌ای دارند تا مشکلات موجود در این زمینه با تأمین اعتبار مالی محقق شود که این موضوع به‌عنوان اولویت اساسی و مهم برای ما مطرح است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختصاص 32 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی در استان‌ها برای جوانان در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود مشارکت بانک‌های خصوصی برای توجه به مسئولیت اجتماعی امری لازم و ضروری است که سعی داریم با ارائه تسهیلات ارزان قیمت به اشتغال و ازدواج جوانان و حمایت از تولید را مبنای کار قرار دهیم.

نظری‌خانقاه ادامه داد: ضریب نفود بیمه‌ها در استان 2.4 درصد است که نسبت به میانگین کشوری آمار پایینی است که به همین منظور نیاز است تا شرکت‌های فعال با ارائه شیوه‌ها و راهکارهای مناسب زمینه حمایت از آن‌ها را محقق کنند و جایگاه آن‌ها را ارتقا بخشند که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های مهم و اساسی است.

وی اظهار کرد: تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصادی دولت بر عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است که در این زمینه صنعت بانکداری و بیمه نقش موثری در تامین و هدایت سرمایه‌ها دارد که تولید، خدمات پیشتیبانی و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری را رقم می‌زند و در این زمینه امری لازم و ضروری است تا به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha