شهیدانی همچون سلیمانی‌ها زمینه احیای ارزش‌های دینی را رقم می‌زنند
کد خبر: 4026315
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

شهیدانی همچون سلیمانی‌ها زمینه احیای ارزش‌های دینی را رقم می‌زنند

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: تک ستاره‌هایی همچون شهید سلیمانی‌ها در هر عصر و قرنی زمینه احیای ارزش‌های دینی را فراهم می‌آورند که در عصر حاضر نیز در مکتب خمینی فرزندان دلیر و شجاعی همچون شهید سلیمانی تربیت یافته و زمینه اعتلای ارزش‌های انسانی و الهی را فراهم کردند.

مهدی ستوده اوقاف اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ۱۴ دی‌ماه، در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه در امامزاده صالح اردبیل، اظهار کرد: بر اساس فرمایش گوهربار نبی مکرم اسلام حب‌الریاست و حب‌الدنیا اسباب گرفتاری بشر در زندگی روزمره است که حتی انسان را به عصیان و طغیان می‌کشاند.

وی تصریح کرد: در کنار دوست داشتن دنیا و ریاست در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف، دوست داشتن غذا و طعام و شکم‌پرستی در کنار حب‌النوم و حب‌الراحه زمینه انحراف و انحطاط بشر را در طول تاریخ فراهم کرده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: آنهایی که با دوست داشتن دنیا و ریاست در برابر خداوند مغرور شده و سپاه کینه و عداوت به راه انداختند، باید امروز پاسخگوی اندیشه‌های پلید خود باشند که نمونه‌هایی از آنها را در رفتار مستکبران روزگار و مغروران زمانه شاهد هستیم.

ستوده افزود: تک ستاره‌هایی همچون شهید سلیمانی‌ها در هر عصر و قرنی زمینه احیای ارزش‌های دینی را فراهم می‌آورند که در عصر حاضر نیز در مکتب خمینی فرزندان دلیر و شجاعی همچون شهید سلیمانی تربیت یافته و زمینه اعتلای ارزش‌های انسانی و الهی را فراهم کردند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز ما در حساس‌ترین مقطع بایستی قدر نعمت‌های الهی را بدانیم و در مسیر شناخت مرز حق از باطل حرکت کرده و اجازه ندهیم تا کوچک‌ترین انحراف زمینه دوری از این مرام واقعی را فراهم کند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام بیان کرد: چه تقارن شایسته‌ای است که ایام شهادت سردار دل‌ها با ایام فاطمیه مقارن شده چرا که آن سردار رشید اسلام همواره بر مادر مظلومان می‌گریست و بر سیره و سلوک او تاکید داشته است.

انتهای پیام
captcha