حضور فعال جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی۱۴۰۰
کد خبر: 4024236
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

حضور فعال جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی۱۴۰۰

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، از ارائه فعالیت‌های شاخص این واحد در نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، هفتم دی‌ماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در این نمایشگاه فعالیت‌های خط تولید نشاسته حفاری و مراکز رشد فناوری گیاهان دارویی و خدمات تخصصی درمان ناباروری در قالب فیلم، پوستر و محصولات تولیدی معرفی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین گزارش طرح تحقیقاتی بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل که به کرفرمایی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و توسط جهاددانشگاهی اردبیل در حال اجرا است در غرفه علوم انسانی نمایشگاه مذکور قرا دارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ را فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های این نهاد دانست و بیان کرد: این نمایشگاه روایتی از نمای نزدیک است که نشان می‌دهد چگونه یک ‌نهاد برخاسته از بطن انقلاب اسلامی در جدول پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، خانه‌های مربوط به خود را با دستاوردها و توانمندی‌هایش پُرکرده است.

اوچی‌اردبیلی افزود: این نمایشگاه از ۵ تا 9 دی‌ماه در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگوی تهران دایر است.

انتهای پیام
captcha