ایجاد اشتغال و توسعه تولیدات را در اردبیل دنبال می‌کنیم
کد خبر: 4023938
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

ایجاد اشتغال و توسعه تولیدات را در اردبیل دنبال می‌کنیم

مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل، گفت: مدت زمان انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌های استاندارد صادره 3 سال است و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد نشان از افزایش تولید باکیفیت و ایجاد اشتغال و رشد و توسعه تولیدات در استان را دارد.

هاشم علایی استاندارد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل، ششم دی‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: در 9 ماهه سال 1400 عملکرد این اداره کل در زمینه صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی استان به تعداد 133 فقره بوده که این پروانه‌ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلزشناسی، بسته‌بندی، سلولزی و شیمیایی صادر شده است.

وی اظهار کرد: در 9 ماهه امسال تعداد 69 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی مختلف صادر و 64 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است.

مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل، گفت: با صدور و تمدید تعداد 133 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی شاهد تحقق150 درصدی برنامه عملیاتی امسال در 9 ماهه بوده‌ایم.

علایی در ادامه افزود: مدت زمان انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌های استاندارد صادره 3 سال است و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد نشان از افزایش تولید باکیفیت و ایجاد اشتغال و رشد و توسعه تولیدات در استان را دارد.

مدیرکل اداره استاندارد اردبیل، در پایان تصریح کرد: مردم می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک 10001517 از اصالت استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده موارد غیراستاندارد می‌توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha