تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از قوانین دست و پاگیر رنج می‌برند
کد خبر: 4023622
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از قوانین دست و پاگیر رنج می‌برند

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، گفت: تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از قوانین سخت‌گیرانه رنج می‌برند که به همین منظور درصدد هستیم در راستای ارائه خدمات به آن‌ها و نیز حل مشکلات آن‌ها گام برداریم.

اصغر نوالله زاده کارآفرینی امیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، اصغر نورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، پنجم دی‌ماه، در همایش تولیدکنندگان و کارآفرینان در استان اردبیل، اظهار کرد:‌ در راستای ایجاد بسترهای مناسب کسب و کار در جامعه اقدامات اساسی در حال انجام است که درصدد هستیم قوانین سختگیرانه و دست و پاگیر تولید را برطرف‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان و نیز حل مشکلات واحدهای تولیدی از اهم مواردی است که در این زمینه به دنبال مهار‌ت‌افزایی بیشتر برای بازاریابی و فروش و رفع مشکل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم تا بتوانیم در این زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان را رقم بزنیم.

نورالله‌زاده تصریح کرد: درصدد هستیم در راستای ارائه خدمات به آن‌ها و نیز حل مشکلات آن‌ها گام برداشته و ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، گفت: حمایت‌های لازم برای ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان و نیز واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و خرد از اهم مواردی است که درصدد هستیم با برندسازی و طراحی کالا گام‌های اساسی در این زمینه گام برداشته و نسبت به توسعه کشت و تولید محصولات زودبازده کشاورزی در روستاهای مختلف کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود اقدام کنیم.

نورالله‌زاده تصریح کرد: کسب و کارهای خانگی در روستاها را با جدیت در دستور کار قرار داده‌ایم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که امید می‌رود با تلاش‌های انجام یافته به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام
captcha