حمایت از تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل اولویت اساسی است
کد خبر: 4020295
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

حمایت از تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل اولویت اساسی است

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: برنامه‌ريزی راهبردی برای رشد و توسعه شهرك‌های صنعتی یکی از ضروریات توسعه صنعت استان به شمار می‌آید و توسعه صنعتی نیز زمینه‌ساز رشد همه جانبه خواهد شد.

محمد اهلی شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، 21 آذرماه، در بازدید از ناحیه صنعتی نیر، اظهار کرد: شهرکهای صنعتی عاملی مهم، برای توسعه صنعت استان محسوب می‌شود که در صورت عدم حمایت از آن، سبب کمبود زیرساختها و در نتیجه فرار سرمایه‌گذاران از استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به بسترهای مناسب شهرک‌های صنعتی برای ایجاد تولید و اشتغال، سرمایه‌گذاران از این ظرفیت مهم می‌توانند در راستای توسعه صنعتی استان استفاده کنند.

مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان اردبیل، افزود: صنعت استان اردبیل از ظرفيت بسیار بالايي برای توسعه صنعتی برخوردار است و دستيابي به اين رشد، با احداث شهركهاي صنعتي جدید، به عنوان راهكاری مناسب در جهت دستيابي به جهش سريع صنعت محسوب مي شوند.

وی، ضمن تشکر از استاندار اردبیل و مسئولان ارشد استان نسبت به مقوله توسعه صنعتی، اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان ارشد استان نگاه بلندی به توسعه شهرکهای صنعتی دارند که امیدواریم با همراهی و مساعدت سازمان ها و ادارات ذیصلاح و خدمت رسان، نسبت به ایجاد و توسعه شهرکهای صنعتی جدید موفق تر عمل کنیم.

اهلی گفت: این شرکت از هیچ کوششی برای تامین زیرساختها در شهرکهای صنعتی از خود دریغ نخواهد کرد و توسعه زیرساخت‌ها نیز متناسب با جذب سرمایه گذاران در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha