صدور 75 فقره مجوز احداث ساختمان در شهرک‌های صنعتی اردبیل
کد خبر: 4019064
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

صدور 75 فقره مجوز احداث ساختمان در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: در هشت ماهه اول سال جاری، 75 فقره مجوز احداث ساختمان در اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، صادر و روند ساخت و ساز این طرح‌های صنعتی آغاز شده است.

محمد اهلی شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، 16 آذرماه، در جریان بازدید از اجرای چند طرح تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل، اظهار کرد: در هشت ماهه اول سال جاری، 75 فقره مجوز احداث ساختمان در اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، صادر و روند ساخت و ساز این طرح‌های صنعتی آغاز شده است.

وی بیان کرد: این تعداد مجوز احداث ساختمان در حدود 10 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی را شامل می‌شود که به طور حتم، با تکمیل این طرح‌های صنعتی شاهد آغاز تولید و اشتغال‌زایی آنان در سال آینده خواهیم بود.

اهلی، با بیان اینکه بر اساس قانون، ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی از قانون شهرداری‌ها مستثنی است، اضافه کرد: اخذ مجوز و شروع عملیات ساختمانی در شهرک‌های صنعتی نیازی به دریافت مجوزهای جداگانه از ادارات مختلف ندارد، زیرا این کار قبلا توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تصریح کرد: هزینه صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک‌های صنعتی کاملا رایگان است که زمینه‌ساز کاهش هزینه‌های ساخت و ساز واحدهای تولیدی می‌شود.

انتهای پیام
captcha