واحدهای تولیدی اردبیل را با تسهیلات قرض‌الحسنه احیا می‌کنیم
کد خبر: 4019429
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

واحدهای تولیدی اردبیل را با تسهیلات قرض‌الحسنه احیا می‌کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی استان با بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه به چرخه تولید باز می‌گردند که این مسئله بی‌شک نقش اساسی در توسعه حوزه اقتصادی استان خواهد داشت.

یاسر عبداللهی استانداری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، 17 آذرماه، در دیدار با مدیر اشتغال‌زایی اجتماع محور بنیاد برکت در اردبیل، اظهار کرد: در راستای حمایت از طرح‌های اقتصادی که به دو هزار مورد می‌رسد 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که 70 درصد از این میزان تحقق یافته و درصدد هستیم تا پایان امسال به تعهدات خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی، با اشاره به این که بسیاری از واحدهای تولیدی استان با بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه به چرخه تولید بازمی‌گردند، بیان کرد: در این راستا پیگیری‌های لازم برای بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد برکت نیز با هدف رفع مشکلات و موانع از سال آینده پیگیری می‌شود که بی‌شک نقش اساسی در توسعه حوزه اقتصادی استان خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، بیان کرد: 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز به طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان اختصاص یافته که زمینه اشتغال‌زایی مناسبی را در استان فراهم می‌کند و در این راستا با تحقق سیاست‌های اشتغال‌زایی به دنبال ایجاد بیشترین تلاش برای ایجاد اشتغال در استان دنبال می‌کنیم.

عبداللهی تصریح کرد: تحقق 100 درصدی تعهدات داده شده نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه بانک‌های عامل و دستگاه های اجرایی است که به همین منظور نیز اقدامات اساسی در استان اجرایی شده و انتظار داریم این مشارکت‌ها به صورت مستمر و مداوم ادامه داشته باشد تا به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: استانداری اردبیل نیز با تمام توان خود در راستای حمایت از طرح‌های اقتصادی و صنعتی ورود پیدا کرده و درصدد است تا حد امکان مشکلات و موانع موجود را برطرف کند تا به این شکل مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کرده و با رفع موانع و تسهیل‌سازی شرایط توسعه در کنار بخش خصوصی باشیم.

انتهای پیام
captcha