مدیران واحدهای تولیدی اردبیل در کنار امور معیشتی به مسائل دینی توجه کنند
کد خبر: 4019054
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

مدیران واحدهای تولیدی اردبیل در کنار امور معیشتی به مسائل دینی توجه کنند

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: مدیران کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی وظیفه دارند امکانات لازم از جمله تامین فضای مناسب به عنوان نمازخانه و امام جماعت را فراهم کنند و در کنار امور معیشتی به مسائل معنوی و دینی کارکنان و کارگران نیز توجه کنند.

الله شکر عبدی ستاد اقامه نماز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 16 آذرماه، در بازدید از نمازخانه کارخانه آرتاسرام نوین قائم و آذر ساروج سبلان اردبیل، اظهار کرد: کسانی که امکانات در اختیار دارند بایستی نسبت به ترویج و توسعه نماز بپردازند و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی افزود: مدیران کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی وظیفه دارند امکانات لازم از جمله تامین فضای مناسب به عنوان نمازخانه و امام جماعت فراهم کنند و در کنار امور معیشتی به مسائل معنوی و دینی کارکنان و کارگران نیز توجه کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، بیان کرد: مدیران بایستی به کارکنان و کارگران خود ۲۰ وقت جهت عبادت و اقامه نماز اختصاص دهند تا با رعایت 20 دقیقه نماز خود را در اول وقت فضیلت اقامه کنند، زیرا این امر در بهره‌وری و تولیدات کارخانه‌ها نیز مثمرثمر واقع شود.

عبدی تصریح کرد: ترویج و توسعه نماز موجب تقویت روحیه معنوی و وجدان کاری و افزایش بهره‌وری در تولیدات می‌شود و ادامه راه رستگاری مردم و برطرف شدن مشکلات اقامه نماز را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha