استعدادسنجی بیش از ۷۰۰ متقاضی رشته قالی‌بافی در اردبیل
کد خبر: 4018810
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

استعدادسنجی بیش از ۷۰۰ متقاضی رشته قالی‌بافی در اردبیل

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، از استعدادسنجی بیش از ۷۰۰ متقاضی رشته قالی‌بافی تحت پوشش یک پیشران خبر داد.

میثم ضارب نیا جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، میثم ضارب‌نیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۱۴ آذرماه با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: استعدادسنجی یکی از فرآیندهای اجرایی فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده که طی این سنجش، متقاضیان به 56 سوال مختلف پیرامون میزان آشنایی و فعالیت در بازاریابی، فروش، مشتری مداری، میزان استعداد در تولید محصول و موارد مشابه پاسخ می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم دسترسی تمام متقاضیان به سیستم کامپیوتری و اینترنت، برگه سوالات و پاسخنامه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و پس از دریافت پاسخنامه، فرم مذکور توسط کارشناسان دبیرخانه این طرح در استان در سیستم مشاغل خانگی در پرونده الکترونیکی افراد ثبت می‌شود.

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، بیان کرد: طرح مشاغل خانگی با هدف اشتغال‌زایی برای 2 هزار نفر و در 13 رشته شغلی در استان اردبیل در حال اجرا است که رشته قالی‌بافی و بافندگی تابلوفرش از رشته‌های پرمتقاضی این طرح به شمار می‌رود. 

انتهای پیام
captcha