گام چهارم مهرواره اوج در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4018719
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
همزمان با سالگرد شهید سلیمانی؛

گام چهارم مهرواره اوج در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: گام چهارم مهرواره اوج همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

قاسم جعفرزاده تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 14 آذرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، از آغاز فعالیت مهرواره اوج از اول مهرماه سالجاری در استان با هدف اشاعه فرهنگ مواسات و همدلی با محویت مسجد خبر داد و اظهار کرد: مهرواره اوج با شعار«تعالی شبکه امامت» در حال برگزاری است.

وی افزود: در این خصوص به تعداد یک‌ هزار و 800 مسجد از میان 2 هزار مسجد استان در سامانه بیرق موفق به ثبت اطلاعات شده‌ و در قالب این طرح هر روحانی که موفق به شناسایی مسئله(احصاء مشکلات مختلف محلات و روستاها) بوده و برای آن راهکاری خوب ارائه دهد مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: 250 نفر از روحانیون استان از بین 600 روحانی فعال آمادگی خود را در سامانه بیرق اعلام کردند و پس از گذراندن مرحله سوم و تخصصی مهرواره توانمندی‌های لازم را در خصوص حل مسائل محلات را کسب کردند.

حجت الاسلام جعفرزاده اذعان کرد: در قالب این طرح قرار است ائمه جماعت مساجد در محلات، به موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی ورود کنند و از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری نمایند.

این مسئول، در خصوص زمان برگزاری گام چهارم مهرواره اوج نیز بیان کرد: گام چهارم مهرواره اوج همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این گام نیز روحانی‌هایی که دوره حل مسئله را سپری کرده‌اند اقدام به ثبت مشکلات محله خود در سامانه بیرق خواهند کرد و تنها تفاوت مهرواره همدل با مهرواره اوج در این است که مهرواره اوج مختص روحانیون می‌باشد، اما شرکت در مهرواره همدل برای عموم فعالان اجتماعی و فرهنگی آزاد است.

انتهای پیام
captcha